UNT (UNIMOT) pracuje nad nową trzyletnią strategią, którą planuje ogłosić w II kw. 2018 r., podała spółka.
"Aktualnie trwają intensywne prace nad określeniem najbardziej perspektywicznych kierunków rozwoju, analizą szans i możliwości rynkowych, które chcemy przełożyć na konkretne cele. Wśród najważniejszych punktów strategii na pewno znajdzie się rozwój sieci stacji paliw pod marką AVIA, jak również umacnianie pozycji wiodącego niezależnego importera produktów paliwowych, który dociera z ofertą do szerokiego grona odbiorców i uczestniczy w przetargach publicznych; wreszcie większe otwarcie się na obrót innymi produktami z oferty, tj. gazem ziemnym i energią elektryczną. Bierzemy też pod uwagę rozwój działalności międzynarodowej" - powiedział prezes Maciej Szozda, cytowany w komunikacie.
Strategia dalszego rozwoju Grupy Unimot zostanie ogłoszona w II kwartale br., podano także.
Unimot specjalizuje się w obrocie olejem napędowym, biopaliwami, gazem płynnym (LPG), gazem ziemnym (w tym LNG) oraz energią elektryczną. W marcu 2017 r. spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW po przejściu z NewConnect.