DNP (DINOPL) oczekuje, że w bieżącym roku sprzedaż w ujęciu istniejących sklepów (like-for-like, LFL) utrzyma dwucyfrowe tempo wzrostu, a marża EBITDA ponownie poprawi się - o 0,2-0,3 pkt proc. r/r, poinformowali członkowie zarządu.
"Zakładam, że nasze inicjatywy pozwolą na zaraportowanie solidnego wzrostu na poziomie LFL [w 2018 r.]. Oczekujemy dwucyfrowych wzrostów na poziomie LFL" - powiedział prezes Szymon Piduch podczas konferencji prasowej.
W ubiegłym roku wzrost przychodów ze sprzedaży w ujęciu like-for-like wyniósł 16,2% wobec 11,3% wzrostu rok wcześniej.
Marża EBIDTA grupy wzrosła natomiast w ub.r. o 0,33 pkt proc. do 8,9%.
"Oczekujemy jej poprawy o 0,2-0,3 pkt proc. w tym roku" - powiedział członek zarządu Michał Krauze.
Dino to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity w Polsce. Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r. Na koniec 2017 r. miała 775 sklepów.