AGO (AGORA) chce zaprezentować strategię w nowej, kilkuletniej perspektywie pod koniec I półrocza, poinformował prezes Bartosz Hojka.
"Pracujemy bardzo intensywnie nad kolejną, kilkuletnią perspektywą biznesową i będziemy chcieli podzielić się nią z inwestorami pod koniec I półrocza" - powiedział Hojka podczas konferencji prasowej.
Z jego słów wynika, że grupa dąży do koncentracji na kluczowych aktywach w ramach podstawowej działalności z największym potencjałem rozwoju i stąd m.in. podjęte zostały rozmowy o zbyciu pakietu w Stopklatka TV.
W połowie ub.r. Hojka wskazywał, że grupa ma aspiracje, aby w nowej perspektywie "ścieżki wyników operacyjnych były ambitne".
Agora jest m.in. większościowym właścicielem sieci kin Helios, firmy Next Film, zajmującej się produkcją i dystrybucją filmową oraz wydawcą "Gazety Wyborczej" i czasopism. Grupa jest ponadto właścicielem trzech lokalnych radiostacji muzycznych i większościowym współwłaścicielem ponadregionalnego Radia Tok FM. Agora jest współwłaścicielem kanału telewizyjnego Metro na ósmym multipleksie cyfrowej telewizji naziemnej oraz kanału Stopklatka TV uruchomionego wspólnie z Kino Polska TV.