Skonsolidowane przychody ze sprzedaży WTN (WITTCHEN) wyniosły 12,3 mln zł w lutym 2018 r. i były wyższe o 7% w skali roku, poinformowała spółka.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 10,5 mln zł w lutym i były wyższe o 9% r/r, zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 1,7 mln zł, tj. bez zmian r/r, podano w komunikacie.
W okresie styczeń-luty przychody ogółem wzrosły o 19% w r/r do 26,5 mln zł. Przychody ze sprzedaży detalicznej zwiększyły się w tym czasie o 21% r/r do 23,3 mln zł, zaś ze sprzedaży B2B wzrosły o 7% r/r do 3,1 mln zł.
Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych, wyjaśnia spółka.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 170 mln zł w 2016 r.