ITL (INTELIWIS) ma umowę z jednym z wiodących kanadyjskich towarzystw ubezpieczeniowych na wdrożenie i integrację usługi AI-Chatbot (wirtualnego doradcy) na infrastrukturze klienta (tzw. on-premise), podała spółka.
"Jest to kolejny klient z globalnego rynku usług ubezpieczeniowych, który wykorzysta możliwości inteligentnej automatyzacji w ramach tzw. 'insuretech' - technologii emitenta opartej o algorytmy sztucznej inteligencji (AI) dla obsługi klienta" - czytamy w komunikacie.
Przedmiotem umowy jest analiza przedwdrożeniowa, świadczenie usług w modelu miesięcznego abonamentu oraz świadczenie wsparcia technicznego dla wdrożonego rozwiązania AI, podano także.
"Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Wynagrodzenie za wykonanie umowy oraz za pierwszy rok korzystania z rozwiązania przekracza 15% kapitałów własnych emitenta z ostatniego raportu rocznego (raport jednostkowy za 2016 rok)" - czytamy dalej.
Wdrożenie rozwiązania planowane jest do II kwartału 2018, wskazano także.
Grupa Inteliwise to dostawca rozwiązań IT automatyzujących sprzedaż i obsługę klienta. Spółka jest notowana na NewConnect.