Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej BTM (BYTOM) w styczniu 2018 roku wyniosła 14,13 mln zł i była wyższa o 11,2% w skali roku, podała spółka.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w styczniu wzrosła o 12,8% r/r do 13,13 mln zł, podano w komunikacie.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w styczniu 6,94 mln zł i była wyższa o 19,7% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w styczniu 6,88 mln zł i była wyższa o 23,7% r/r.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły ok. 180 mln zł w 2017 r.