Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej BTM (BYTOM) w grudniu 2017 roku wyniosła 23,63 mln zł i była wyższa o 17% w skali roku, podała spółka.
Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej Bytomia w okresie styczeń-grudzień 2017 roku wyniosła ok. 179,8 mln zł i była wyższa o ok. 20,2% r/r.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w okresie styczeń-grudzień wzrosła o 9,6% r/r do 159,02 mln zł, podano w komunikacie.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-grudzień 91,02 mln zł i była wyższa o 16,3% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-grudzień 89,49 mln zł i była wyższa o 16,3% r/r.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 152,9 mln zł w 2016 r.