Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej BTM (BYTOM) w listopadzie 2017 roku wyniosła ok. 15,345 mln zł i była wyższa o ok. 20,5% w skali roku, podała spółka.
Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej Bytomia w okresie styczeń-listopad 2017 roku wyniosła ok. 156,16 mln zł i była wyższa o ok. 20,7% r/r.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w okresie styczeń-listopad wzrosła o 9,6% r/r do 137,16 mln zł, podano w komunikacie.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-listopad 79,2 mln zł i była wyższa o 15,4% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-listopad 77,8 mln zł i była wyższa o 15,5% w skali roku.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 152,9 mln zł w 2016 r.