CwMedia, właściciel serwisu CDA.pl i CDA Premium, wyemituje maksymalnie 1 mln akcji zwykłych serii C przy cenie emisyjnej 5,5 zł za akcję i planuje debiut na NewConnect na początku 2018 r, podała spółka.
"Fundusze z emisji mają pomóc w dalszym rozwoju serwisu i wzmocnić nasz udział w rynku. Nasze priorytety to: VOD - chcemy podpisywać nowe umowy licencyjne z dystrybutorami i zwiększać katalog filmów, który już teraz jest jednym z największych w Polsce; SmartTV - planujemy start aplikacji na telewizory obsługujące technologię smartTV; Mobile - do istniejącej aplikacji mobilnej na platformie Android chcemy dołączyć wersję na iOS; CDA.pl - mam tu na myśli przede wszystkim rozszerzenie funkcjonalności portalu, lepsze zarządzanie kontami i profilowanie treści. Wszystkie te działania przełożą się na jeszcze lepsze efekty finansowe osiągane przez spółkę" - powiedział prezes Jarosław Ćwiek, cytowany w komunikacie.
Środki, które spółka chce w ten sposób pozyskać, będą przeznaczone na dalszy rozwój serwisu CDA.pl oraz płatnej usługi CDA Premium oferującej wysokiej jakości filmy pełnometrażowe i seriale, podano także.
Spółka podała, że zapisy na akcje przyjmowane będą do 5 grudnia za pośrednictwem Polskiego Domu Maklerskiego S.A. pełniącego funkcję podmiotu oferującego.
CDA.pl należy do TOP 20 największych polskich domen - każdego miesiąca portal odwiedza około 7 mln osób czyli co czwarty polski internauta. W kategorii wideo CDA.pl jest liderem spośród rodzimych stron i drugim co do popularności serwisem po YouTube, podała spółka.