"Serial Cleaner" zadebiutuje na Nintendo Switch 30 listopada, podał IF4 (IFUN4ALL), producent gry. Spółka w porozumieniu z Curve Digital, wydawcą gry, ma zapewnioną większą część przychodów ze sprzedaży "Serial Cleanera" na tej platformie.
"'Serial Cleaner' to trzeci tytuł produkcji krakowskiego gamedevelopera, który będzie dostępny na Nintendo Switch. W połowie listopada w Nintendo eShop zadebiutowała gra 'Green Game: TimeSwapper'. Po pierwszych dniach od premiery sprzedaż liczona jest w tysiącach, a w przypadku 'Serial Cleanera' aspiracje spółki są jeszcze wyższe" - czytamy w komunikacie.
W kolejce na debiut czeka "Red Game Without a Great Name". Premiera gry w Ameryce Północnej została przełożona z przyczyn wewnętrznych Nintendo i w związku z tym spółka uznała, że pierwszym najlepszym terminem wydania gry będzie 7 grudnia. "Red Game Without a Great Name" ukaże się na najnowszym japońskim urządzeniu 24 listopada na terenie Europy, Australii i Nowej Zelandii oraz 7 grudnia w Stanach Zjednoczonych, podano również.
"Odkąd hybrydowy handheld od Nintendo zaczął konkurować pod względem popularności z komputerami PC/Mac oraz konsolami Sony i Microsoft, rośnie zapotrzebowanie na tytuły, w które można na nim zagrać. Dostrzegamy ten potencjał, stąd decyzja o zbudowaniu solidnego portfolio gier na Nintendo Switch. Sądzimy, że 'Paper Wars: Cannon Fodder Devastated' trafi na Switcha jeszcze w tym roku i niebawem ogłosimy datę premiery gry" - powiedział prezes Michał Mielcarek, cytowany w komunikacie.
"Serial Cleaner" debiutował 11 lipca br. na Sony PlayStation 4, a trzy dni później do sklepów trafiła wersja gry na konsole Microsoft XboxOne oraz na komputery działające pod systemami Windows, MacOS, Linux. Już od momentu premiery "Serial Cleaner" zebrał bardzo dobre recenzje (średnia powyżej 7), a na ostatnich targach branżowych Poznań Game Arena uzyskał nominację do tytułu "Najlepszej polskiej gry targów PGA 2017", przypomniano.
iFun4all to niezależny producent gier wideo. Firma powstała w 2009 r. jako spółka córka Bloober Team. Od 2014 roku spółka tworzy gry z segmentu mid-core. Specjalizuje się w tworzeniu tytułów wykorzystujących "Real World-Data" - informacje ze świata rzeczywistego, które wpływają na rozgrywkę. Akcje spółki zadebiutowały we wrześniu 2016 roku na rynku NewConnect.