Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w lutym o 13% r/r i wyniosły 7,36 mln zł, podała spółka.
Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce w Polsce wyniosły w lutym 862 tys. zł, co oznacza wzrost o 155% r/r. W trakcie dwóch miesięcy tego roku wyniosła ona 1,975 mln zł wobec 804 tys. zł w analogicznym okresie zeszłego roku.
"Cieszymy się z kolejnego miesiąca bardzo stabilnego wzrostu sprzedaży w polskich sklepach i dynamicznego rozwoju naszego e-sklepu. W lutym uruchomiliśmy jego czeską wersję, a w planach mamy kolejne" - powiedział wiceprezes Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.