Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody Vistula Group wzrosły o ok. 15,9% r/r do ok. 55,5 mln zł w X

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VST (VISTULA) osiągnięte we wrześniu 2017 r. wzrosły o ok. 15,9% r/r do ok. 55,5 mln zł, poinformowała spółka. W okresie styczeń-październik br. wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła ok. 521 mln zł i była wyższa o ok. 13,7% r/r.

"Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w październiku 2017 roku przez grupę kapitałową spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 33 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w październiku 2016 roku o około 7,8%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - październik 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 300,7 mln zł i była wyższa o około 15,0% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 17,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w październiku 2016 roku o około 19,4%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – październik 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 187,9 mln zł i była wyższa o około 14,0% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w październiku 2017 roku przez grupę kapitałową wyniosła ok. 54,7% i była wyższa od marży osiągniętej w październiku 2016 roku o około 1,2 pkt proc. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-październik 2017 wyniosła około 51,7% i była niższa o około 0,3 pkt proc. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku, podano również.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec października 2017 roku wyniosła 32,7 tys. m2 i była wyższa o 10% od powierzchni sprzedaży detalicznej w październiku 2016 roku.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki wyniosły 598,6 mln zł w 2016 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus