7Levels dokonał przydziału 25 tys. akcji nowej emisji serii C i w efekcie z publicznej oferty spółka pozyskała 1,5 mln zł, podano w komunikacie.
"Jesteśmy zadowoleni, że wszystkie akcje nowej emisji znalazły nabywców. Pracujemy nad tym, żeby możliwie szybko rozpoczęły notowania na rynku NewConnect. Mamy nadzieję, że stanie się to jeszcze w tym roku" - powiedział wiceprezes Krzysztof Król, cytowany w komunikacie.
Środki pozyskane z pierwszej publicznej emisji akcji przeznaczone zostaną na marketing gry "Castle of Heart" oraz start prac nad kolejnym tytułem. Premiera zaplanowana jest na I kw. 2018 r. W pierwszych dwunastu miesiącach po premierze "Castle of Heart", spółka oczekuje ok. 100 tys. sprzedanych egzemplarzy w cenie 15-20 euro/USD. Koszt produkcji "Castle of Heart" to ok. 1 mln zł plus koszty marketingu. Podobny budżet będzie miała kolejna gra, nad którą prace rozpoczną się jeszcze w tym roku.
"'Castle of Heart' jest praktycznie skończone, dlatego już wkrótce będziemy mogli zacząć prace nad kolejną produkcją. Pierwsze szczegóły ogłosimy po premierze 'Castle of Heart'" - dodał prezes Paweł Biela, cytowany w komunikacie.
Od środy spółka będzie obecna jest na targach branżowych Game Connection w Paryżu, gdzie spotka się m.in. z przedstawicielami Nintendo.
7Levels to wyspecjalizowany producent gier na platformy Nintendo.