MIL (MILLENNIUM) planuje podwoić tempo pozyskiwania nowych klientów detalicznych i chce zwiększyć ich liczbę o 600 tys. w ciągu trzech lat, poinformował prezes Joao Bras Jorge.
"Zgodnie z nową strategią do roku 2020, Bank Millennium zamierza znaleźć się wśród największych, a przede wszystkim najbardziej efektywnym banków w Polsce, o w rezultacie przyniesie podwojenie tempa akwizycji nowych klientów (600 tys. w trzy lata) oraz wiodący w branży zysk dla akcjonariuszy" - powiedział prezes, cytowany w komunikacie.
Bank zamierza także w ciągu najbliższych 3 lat osiągnąć dwucyfrowy wzrost wolumenów w wybranych kluczowych obszarach, podano także.
Liczba aktywnych klientów indywidualnych wyniosła prawie 1,3 mln na koniec III kw. br., co oznacza wzrost o 313 tys. klientów w ciągu ostatnich 3 lat.
Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem, działającym pod tą marką od 2003 roku. W roku 1992 akcje banku (wówczas BIG SA) - jako pierwszej instytucji finansowej - zadebiutowały na GPW. Strategicznym akcjonariuszem Banku Millennium jest Banco Comercial Portugues (Millennium bcp) - największy komercyjny bank w Portugalii.