Liczba prenumerat cyfrowych "Gazety Wyborczej" wyniosła blisko 110 tys., co oznacza szybszą niż zaplanowana realizację jednego z celów strategicznych AGO (AGORA) - poziom 110 tys. e-prenumerat był planowany na koniec 2017 r., podała spółka.
"Średnioterminowe plany rozwoju grupy Agora przewidywały iż liczba płatnych prenumerat cyfrowych dziennika wyniesie około 110 tys. na koniec 2017 r. W ostatnich miesiącach spółka poprawiła również poziom monetyzacji treści cyfrowych 'Gazety Wyborczej', co było również jednym z celów strategicznych dla segmentu Prasa. Cel wyznaczony liczbą prenumerat cyfrowych 'Gazety Wyborczej' związany jest z transformacją modelu biznesowego działalności prasowej spółki" - czytamy w komunikacie.
Agora jest m.in. większościowym właścicielem sieci kin Helios, firmy Next Film, zajmującej się produkcją i dystrybucją filmową oraz wydawcą Gazety Wyborczej i czasopism. Grupa jest ponadto właścicielem trzech lokalnych radiostacji muzycznych i większościowym współwłaścicielem ponadregionalnego Radia Tok FM. Serwisy internetowe Agory należą do wiodących pod względem popularności w swoich kategoriach. Agora jest współwłaścicielem kanału telewizyjnego Metro na ósmym multipleksie cyfrowej telewizji naziemnej oraz kanału Stopklatka TV uruchomionego wspólnie z KPL (KINOPOL).