Multimedia Polska nadal bierze pod uwagę ofertę publiczną akcji lub pozyskanie inwestora branżowego, poinformował prezes Andrzej Rogowski.
"Oczywiście, jest to możliwe, ale dziś rynek IPO nie należy do najbardziej porywających" - powiedział Rogowski dziennikarzom.
Dodał, że spółka nadal rozważa obie opcje: IPO lub pozyskanie inwestora branżowego.
"Z inwestorami branżowymi rozmawiamy zawsze, ale nie ma jeszcze takiej decyzji" - podkreślił.
W maju 2014 r. Multimedia Polska zrezygnowała z oferty publicznej i debiutu na GPW ze względu na nieuzyskanie satysfakcjonującej liczby zgłoszeń na akcje w ramach budowania księgi popytu.
Spółka została wycofana z obrotu na GPW w 2011 r., po tym, jak grupa jego największych akcjonariuszy przeprowadziła squeeze-out spółki.
Multimedia Polska SA to czołowy ogólnopolski dostawca usług telekomunikacyjnych - telewizji cyfrowej, internetu stacjonarnego i mobilnego, a także telefonii stacjonarnej i mobilnej. Wśród kompleksowych usług dla domu spółka oferuje również: ubezpieczenie mieszkania, wideo monitoring, energię elektryczną oraz gaz. Obligacje spółki są notowane na rynku Catalyst.