UFC (UNIFIED) chce zakończyć bieżący rok z łącznie 25 rynkami, na których będzie realizować sprzedaż platformy Customer Service Automation (CSA), poinformował ISBnews.tv prezes Maciej Okniński. Jednocześnie spółka udostępniła globalną wersję rozwiązania zintegrowanej komunikacji dla małych i średnich firm w formule software-as-a-service (SaaS).
"Czwarty kwartał zapowiada się dla nas bardzo obiecująco. Planujemy do końca roku pozyskać łącznie do 25 rynków na których będziemy działać, czyli dodatkowo pięć w stosunku do tych, na których dzisiaj jesteśmy obecni" – powiedział ISBnews.tv Okniński.
W połowie września spółka oficjalnie podtrzymała prognozy roczne, według których ma osiągnąć do końca grudnia 37 mln zł przychodu i zarobić 8,2 mln zł.
Prezes wskazał, że spółka negocjuje obecnie kontrakty na dwóch nowych rynkach – w Wielkiej Brytanii i Indiach.
"Szczególnie interesuje mnie rynek indyjski i cieszy mnie, że oferta Unified Factory będzie tam dostępna, z racji tego, że Filipiny i Indie to są dwa największe rynki usług z zakresu contact center/call center. W efekcie oferta Unified Factory będzie dostępna na tych dwóch największych rynkach usług BPO na świecie" – stwierdził prezes.
Na początku 2017 r. spółka wyszła na rynek z ofertą SaaS, skierowaną do mniejszych i średnich firm.
"Ta oferta była do tej pory dostępna tylko na rynku polskim i była ograniczona do rozwiązania desktopowego. Obecnie wyszliśmy na rynek z pełnym systemem dostępnym w wersji globalnej, który umożliwia wykorzystanie systemu z dowolną międzynarodową numeracją. Umożliwia ona korzystanie także z aplikacji mobilnej, żeby komunikacja za jej pośrednictwem mogła być także obsługiwana w terenie. W efekcie produkt ten bardzo mocno uzupełnia naszą aktualną ofertę" – podsumował Okniński.
Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od 2016 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.