Comarch wdroży kilka modułów jako główny mechanizm zarządzania i administracji programów lojalnościowych, w Scandinavian Airlines System (SAS), poinformowała spółka.
"Comarch Loyalty Management, który wybrały linie SAS zapewni platformę do obsługi ponad 4 milionów członków programu lojalnościowego 'EuroBonus', który jest przeznaczony dla klientów indywidualnych. Nowa platforma będzie w pełni zintegrowana z programami lojalnościowymi 27 linii lotniczych, które podobnie jak SAS są członkami Star Alliance" - czytamy w komunikacie.
Innowacyjny i specjalnie zaprojektowany przez Comarch program lojalnościowy dla SAS będzie gromadzić i analizować bazę danych pasażerów oraz dokonać skutecznej segmentacji rynku. Dzięki zebranym danym, operator będzie mógł dostosować swoje oferty handlowe do potrzeb klientów, podano także.
"Decyzja podjęta przez SAS o wyborze naszego narzędzia do zarządzania programem lojalnościowym jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Umowa z przewoźnikiem dowodzi, że marka Comarch jest postrzegana jako wiarygodny i godny zaufania partner, co na rynku skandynawskim, oprócz wysokiej jakości produktów, jest niezbędne w biznesie" - powiedział wiceprezes Comarch Consulting Piotr Kozłowski, cytowany w komunikacie.
CMR (COMARCH) S.A. specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r. Jej skonsolidowane przychody wyniosły 1 132 mln zł w 2015 r.