BOW (BOWIM) pracuje nad strategią, którą planuje zaprezentować do połowy września, poinformował ISBnews wiceprezes Jacek Rożek. Jednym z celów jest zwiększenie poziomu sprzedaży na rynku detalicznym.
"Pracujemy nad strategią i chcemy ją opublikować do końca września" - powiedział Rożek w rozmowie z ISBnews.
Jednym z elementów nowej strategii będzie planowane zwiększenie udziału rynku detalicznego w sprzedaży.
"Jesteśmy dystrybutorem stali, który do tej pory przede wszystkim opierał się na dostawach dla dużych i średnich firm. Natomiast już od jakiegoś czasu stwierdzamy na bazie własnych doświadczeń, że sprzedaż detaliczna to kolejny kierunek wart uwzględnienia w strategii" - wskazał wiceprezes.
Jednym z kroków w kierunku zwiększenia udziału sprzedaży detalicznej jest realizowana już budowa centrum logistyczno-dystrybucyjnego w Rzeszowie.
Grupa Bowim jest jednym z głównych dystrybutorów stali na polskim rynku, obsługuje 3,5 tys. klientów z różnych branż, dostarczając 320 tys. ton stali rocznie. Poza podstawową działalnością, tj. handlem wyrobami hutniczymi, Bowim prowadzi produkcję prefabrykatów zbrojeniowych dla budownictwa. Dysponuje nowoczesnymi zakładami produkcyjnymi w Sosnowcu, Płocku i Gliwicach. Akcje spółki są od 2012 r. notowane na GPW.