Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Bowim planuje opublikować nową strategię do połowy września

Udostępnij

BOW (BOWIM) pracuje nad strategią, którą planuje zaprezentować do połowy września, poinformował ISBnews wiceprezes Jacek Rożek. Jednym z celów jest zwiększenie poziomu sprzedaży na rynku detalicznym.

"Pracujemy nad strategią i chcemy ją opublikować do końca września" - powiedział Rożek w rozmowie z ISBnews.

Jednym z elementów nowej strategii będzie planowane zwiększenie udziału rynku detalicznego w sprzedaży.

"Jesteśmy dystrybutorem stali, który do tej pory przede wszystkim opierał się na dostawach dla dużych i średnich firm. Natomiast już od jakiegoś czasu stwierdzamy na bazie własnych doświadczeń, że sprzedaż detaliczna to kolejny kierunek wart uwzględnienia w strategii" - wskazał wiceprezes.

Jednym z kroków w kierunku zwiększenia udziału sprzedaży detalicznej jest realizowana już budowa centrum logistyczno-dystrybucyjnego w Rzeszowie.

Grupa Bowim jest jednym z głównych dystrybutorów stali na polskim rynku, obsługuje 3,5 tys. klientów z różnych branż, dostarczając 320 tys. ton stali rocznie. Poza podstawową działalnością, tj. handlem wyrobami hutniczymi, Bowim prowadzi produkcję prefabrykatów zbrojeniowych dla budownictwa. Dysponuje nowoczesnymi zakładami produkcyjnymi w Sosnowcu, Płocku i Gliwicach. Akcje spółki są od 2012 r. notowane na GPW.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus