PFL (PFLEIDER) planuje ogłosić strategię w ciągu najbliższych kilku tygodni - będzie ona bardziej ukierunkowana na produkty, poinformował prezes Tom K. Schäbinger.
"Pracujemy nad strategią, która ma w ciągu najbliższych kilku tygodni być ogłoszona. Chcemy zaprezentować nowy zarząd, większe ukierunkowanie będzie na strategię produktową" - powiedział Schäbinger podczas konferencji prasowej.
Schäbinger jest prezesem Pfleiderer od 1 lipca br.
"Obecnie mamy dużo zamówień i mamy dobre oczekiwania dotyczące drugiej połowy roku" - wskazał także prezes.
Spółka podała w prezentacji, że oczekuje wzrostu przychodów w tym roku, wynikającego głównie z wyższych wolumenów, przy czym spodziewa się dalszego odbicia cen (najniższy poziom osiągnęły one w IV kw. 2016 r.).
Pfleiderer podkreślił jednocześnie, że "programy zwiększające efektywność produkcji, udane inicjatywy kosztowe i dobre zarządzanie marżą kompensowały wyższe ceny surowców".
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży netto Grupy Pfleiderer w I półroczu 2017 r. wyniosły 506 mln euro i wzrosły o 3,4% r/r.
Grupa Pfleiderer to wiodący producent paneli na bazie drewna na największych europejskich rynkach, w Niemczech i Polsce, gdzie jest odpowiednio numerem 1 i 2 pod względem wielkości produkcji płyt wiórowych. Spółka jest notowana na GPW od 1997 r.