Miraculum osiągnęło przychody w wysokości 8,49 mln zł w okresie styczeń-marzec 2016 r., tj. o 17% więcej niż rok wcześniej. Marża wyniosła 3,57 mln zł, tj. o 20% więcej niż w ub.r., poinformowała spółka.
W samym marcu 2016 r. Miraculum wypracowało przychody w wysokości 3,76 mln zł, czyli o 34% więcej niż rok wcześniej. Marża w marcu wyniosła 1,61 mln zł wobec 1,34 mln rok wcześniej (+20% r/r), podano w komunikacie.
Procentowo marża ukształtowała się na poziomie 43% w lutym br. wobec 48% rok wcześniej, zaś w okresie I-III 2016 wyniosła 42% wobec 41% rok wcześniej, poinformowano również.
″Miraculum po latach słabych wyników, zaczyna się rozpędzać i pod koniec 2016 roku spodziewamy się wyniku netto już nad kreską. Już teraz razem z moim zespołem możemy pochwalić się przychodami większymi o ponad 1,1 mln zł, w porównaniu do analogicznego okresu w 2015 roku, bez zwiększania zadłużenia″ - skomentowała prezes spółki Monika Nowakowska, cytowana w komunikacie.
Działalność MIR (MIRACULUM) koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży nowoczesnych preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. W portfolio spółki znajdują się m.in. marki: Miraculum, Tanita, Pani Walewska, Chopin i Wars. W lutym 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.