Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Macro Games wyda wspólną aplikację z National Geographic we wrześniu br.

Udostępnij

MGS (MGAMES) podpisał umowę z National Geographic Partners w sprawie współpracy w zakresie produkcji i wydania aplikacji mobilnej "NatGeo Wild Colors" na rynek międzynarodowy we wrześniu 2017 r., podała spółka. Firmy prowadzą także rozmowy w sprawie kolejnych projektów.

"Cieszymy się, że możemy poinformować o współpracy z globalną marką, jaką bez wątpienia jest National Geographic. To krok milowy, jeśli chodzi o segment produkcji gier w naszej spółce" - powiedziała prezes Macro Games Agnieszka Zemsta, cytowana w komunikacie.

Spółka szacuje, że średnia miesięczna liczba aktywnych graczy wyniesie co najmniej 300 tys. Rentowność projektu w ciągu pierwszych trzech lat od wydania aplikacji szacowana jest na ponad 2,4 mln USD.

"Wierzymy w duży sukces NatGeo Wild Colors, tym bardziej, że National Geographic pomoże nam w jej promocji. Ich portal ma 10 mln subskrybentów, a na Facebooku ich profile śledzi ponad 100 mln osób z całego świata" - dodała prezes.

NatGeo Wild Colors to aplikacja do kolorowania zdjęć przeznaczona dla dzieci i dorosłych (w zależności od stopnia złożoności obrazu - rozmiaru i ilości obszarów do zabarwienia). Oparta jest na motywie kanału NatGeo Wild TV i wykorzystuje zdjęcia z bazy National Geographic. Podstawowym celem gry jest wypełnienie kolorami zamkniętych obszarów obrazu. Użytkownik ma możliwość udostępnienia gotowego dzieła poprzez media społecznościowe (m. in. Facebook, Google+) lub opublikowania go w wewnętrznym rankingu aplikacji.

Macro Games prowadzi rozmowy z National Geographic w sprawie dwóch innych projektów, które mogą zostać wydane pod koniec bieżącego roku, podano także.

Macro Games to spółka z segmentu nowych technologii, rynku gier i elektronicznej rozrywki. Pozycje na swoim rynku buduje gromadząc w portfelu różne portale internetowe odnoszące się do tematyki gier oraz realizując innowacyjne projekty przeznaczone dla społeczności graczy. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od 2012 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus