Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VST (VISTULA) w I półroczu 2017 roku wyniosły ok. 307,8 mln zł i były wyższe o ok. 12,4% w skali roku, podała spółka.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) w ujęciu narastającym w okresie styczeń - czerwiec 2017 roku wyniosły około 179 mln zł i była wyższe o około 14,9% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) w ujęciu narastającym wyniosły około 110,8 mln zł i były wyższe o około 12% r/r, podano także.
"Skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-czerwiec 2017 wyniosła około 51,7% i była niższa o około 0,8 pkt proc. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku" - czytamy również.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec czerwca 2017 roku wyniosła 31,3 tys. m2 i była wyższa o 9,7% od powierzchni sprzedaży detalicznej w czerwcu 2016 roku, podano także.
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. W 2015 r. spółka miała 518 mln zł skonsolidowanych przychodów.