Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Unified Factory ma umowę dystrybucyjną oprogramowania na czterech rynkach Azji

Udostępnij

Unified Factory LLC, spółka zależna UFC (UNIFIED), zawarła znaczącą umowę z dystrybutorem w sprzedaży oprogramowania na Filipinach, podała spółka. Sprzedaż będzie zrealizowana na terenie czterech krajów: Filipin, Singapuru, Tajlandii i Malezji. 

"Spółka zależna Unified Factory LLC z siedzibą w USA podpisała umowę z lokalnym dystrybutorem w sprzedaży oprogramowania z siedzibą na Filipinach. Przedmiotem umowy jest sprzedaż rozwiązań platformy Customer Service Automation należących do Unified Factory oraz wsparcie serwisowe i konsultingowe w zakresie wdrożeń oraz eksploatacji systemu Unified Factory Communications (UFC) obejmującego zintegrowane kanały komunikacji z klientem takich jak telefon, email, chats, videochats, social chat w ramach zintegrowanego  omnichannel" - czytamy w komunikacie. 

Deklarowana wartość sprzedaży do 31 grudnia 2018 r. wskazana w umowie wynosi 1,4 mln USD. Sprzedaż będzie zrealizowana na terenie czterech krajów: Filipiny, Singapur, Tajlandia i Malezja. Umowa została zawarta na 5 lat, podano również. 

"Zarząd Unified Factory zdecydował o zakwalifikowaniu umowy jako znaczącej ponieważ wartość sprzedaży zadeklarowanej przez dystrybutora w umowie zawartej ze spółką zależną Unified Factory powinna znacząco przekroczyć poziomo 10% kapitałów własnych emitenta. Ponadto jest to pierwsza umowa handlowa na sprzedaż oprogramowania Customer Service Automation zawarta na czterech nowych i bardzo perspektywicznych rynkach dla Unified Factory" - czytamy dalej. 

Wartość rynku usług outsourcingowych na Filipinach przekroczyła w 2016 roku wartość 25,5 mld USD, a liczba zatrudnionych 1,4 mln pracowników. Jest to obecnie jedno z trzech największych na świecie centrów usług outsourcingowych pod względem wartości na świecie (obok Indii i Chin), wskazano w komunikacie.

"Zawarta umowa jest jedną z pierwszych kontraktów zawartych przez spółkę zależną Unified Factory LLC i pierwszym o tak znaczącej wartości. Potwierdza  to słuszność strategii zarządu Unified Factory, która polega na pozyskiwaniu klientów za pośrednictwem spółki amerykańskiej nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale także - wykorzystując m.in. kontakty country managera oddziału w Bostonie - na kolejnych rynkach w innych regionach świata, co nie byłoby możliwe działając bezpośrednio z Polski" - podkreślono w informacji.

"Wejście na rynki azjatyckie ma dla nas strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę ich dynamikę rozwoju, potencjał sprzedażowy oraz zainteresowanie z jakim spotykają się tam nasze rozwiązania. Dotyczy to szczególnie Filipin, które są w ścisłej czołówce, jeśli chodzi o świadczenie usług outsoursingowych dla firm z całego świata, przenoszących tam swoje centra usług m.in. z Indii. Wartość filipińskiego rynku, jego dynamika wzrostu oraz liczba działających na nim firm daje nam bardzo realną szansę, iż zawarta umowa to tylko pierwszy krok, który zaowocuje kolejnymi kontraktami, nad czym już intensywnie pracujemy. Co warto także podkreślić, zawarcie umowy na cztery nowe dla nas rynki: Filipiny, Singapur, Malezja i Tajlandia nie byłoby możliwe bez kontaktów naszego country managera z Bostonu oraz pośrednictwa spółki amerykańskiej, która otwiera nam zupełnie nowe możliwości w zakresie ekspansji zagranicznej" - powiedział prezes Unified Factory Maciej Okniński, cytowany w komunikacie. 

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od marca 2016 akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus