Grupa IMS prognozuje osiągnięcie 47,5 mln zł skonsolidowanych przychodów i 7 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2017 r., podała spółka. Będzie to oznaczało wzrost o odpowiednio: 10% i 23% r/r.
Zgodnie z prognozą przedstawioną przez spółkę, zysk operacyjny wzrośnie o 27% do 9,5 mln zł, a wynik EBITDA o 24% do 13,5 mln zł.
"Podtrzymujemy nasze cele średnioterminowe, które zakładają m.in., że wynik EBITDA wyniesie 13,5 mln zł w bieżącym roku, 16,5 mln zł w 2018 r., a w 2019 r. wzrośnie do 20 mln zł. Mając już dokładny obraz I kwartału prezentujemy bardziej dokładną prognozę, żeby dać inwestorom jak najbardziej precyzyjną informację o naszych założeniach i planach" - powiedział wiceprezes Piotr Bielawski, cytowany w komunikacie.
W 2016 r. Grupa IMS zanotowała 5,7 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypadającego na akcjonariuszy jednostki dominującej. Skonsolidowane przychody wyniosły 43,2 mln zł, a wynik EBITDA 10,9 mln zł.
Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).