Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki Wittchen w marcu br. wyniosły 12,3 mln zł i były wyższe o 12% r/r, poinformowała spółka. Narastająco w ciągu 3 miesięcy br. wzrosły o 15% r/r do 30,3 mln zł.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 10,5 mln zł i były wyższe o 12% r/r, zaś ze sprzedaży B2B wyniosły 1,8 mln zł i były wyższe również o 12% r/r, podano w komunikacie. W okresie styczeń-marzec br. przychody te ukształtowały się na poziomach odpowiednio: 26 mln zł (wzrost o 15% r/r) i 4,1 mln zł (wzrost o 14% r/r).
WTN (WITTCHEN) jest wiodącym na polskim rynku sprzedawcą luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż luksusowego obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. W 2015 r. Wittchen odnotował 150,9 mln zł przychodów. Spółka jest notowana na GPW od listopada 2015 r.