ARR (ARTERIA) prowadzi intensywne testy i przygotowania do poszerzenia portfolio krajów, w których ma świadczyć usługi, ze szczególnym uwzględnieniem rynku niemieckiego, podała spółka.
„Obecnie współpraca jest prowadzona na dziesięciu rynkach Europy Środkowej i Wschodniej (Rosja, Ukraina, Rumunia, Węgry, Czechy, Słowacja, Białoruś, Kazachstan, Polska, Litwa). Skala tego projektu rośnie nieprzerwanie począwszy od początku 2015 roku. Aktualnie trwają intensywne testy i przygotowania do poszerzenia portfolio krajów, w których świadczone będą przez Arterię S.A. usługi klasy customer care dla kolejnych klientów zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku niemieckiego" – czytamy w raporcie.
Wcześniej prezes Marcin Marzec zapowiadał, że strategicznym kierunkiem rozwoju Arterii jest biznes budowany zagranicą, a celem na najbliższy rok jest stopniowy wzrost segmentu call center do poziomu odpowiadającego liczącym się spółkom z tej branży w skali europejskiej.
Arteria to grupa kapitałowa specjalizująca się w usługach outsourcingowych. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.