AGO (AGORA) rozpoczęła prace przygotowawcze do kolejnej perspektywy strategicznej, poinformował prezes Bartosz Hojka.
„Horyzont dotychczasowej strategii powoli się domyka, ale należy pamiętać że wiele celów sięga końca 2018 r. Jesteśmy w takim momencie, że rozpoczęliśmy prace przygotowawcze do kolejnej perspektywy. Mamy aspiracje, by zaprezentować ją w przyszłym roku i mamy aspiracje, aby ścieżki wyników operacyjnych były ambitne" – powiedział Hojka podczas konferencji prasowej.
W segmencie "radio" obecny cel marży EBIT jest na poziomie 12-15%. W segmencie "kino i film" cel marży EBIT na koniec 2018 to 9-10%. W segmencie "internet" cel 34 mln zł na poziomie EBIT w 2018 r.
Agora jest m.in. większościowym właścicielem sieci kin Helios, firmy Next Film, zajmującej się produkcją i dystrybucją filmową oraz wydawcą Gazety Wyborczej i czasopism. Grupa jest ponadto właścicielem trzech lokalnych radiostacji muzycznych i większościowym współwłaścicielem ponadregionalnego Radia TOK FM. Serwisy internetowe Agory należą do wiodących pod względem popularności w swoich kategoriach. Agora jest współwłaścicielem kanału telewizyjnego Metro na ósmym multipleksie cyfrowej telewizji naziemnej oraz kanału Stopklatka TV uruchomionego wspólnie z Kino Polska TV.