Grupa CPS (CYFRPLSAT) podtrzymuje oczekiwanie niskiego jednocyfrowego wzrost rynku reklamy TV w tym roku, poinformował członek zarządu Maciej Stec.
"Podtrzymujemy nasze oczekiwanie niskiego jednocyfrowego wzrost rynku reklamy TV w tym roku. Kolejny kwartał z rzędu nasze przychody z reklamy TV i sponsoringu miały wyższą niż cały rynek reklamy TV dynamikę wzrostu" - powiedział Stec na spotkaniu z dziennikarzami.
W I kwartale przychody grupy Telewizji Polsat z reklamy i sponsoringu wzrosły o 1,9% do 234 mln zł wobec 0,3% wzrostu rynku.
"W segmencie nadawania i produkcji telewizyjnej konsekwentnie realizujemy długoterminowe cele. Grupa Telewizji Polsat ponownie była liderem oglądalności w grupie komercyjnej z wynikiem 24,3%, na co złożyło się 12,7% udziału stacji Polsat oraz 11,5% udziału naszych kanałów tematycznych" - dodał członek zarządu.
Cyfrowy Polsat i Polkomtel tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza-Żaka. Midas także należy do telekomunikacyjnej grupy Solorza-Żaka. W skład grupy kapitałowej wchodzą też m.in. spółki Centernet, Mobyland i Aero2.