Gra "Real Boxing Manny Pacquiao", kolejna odsłona największej marki Vivid Games, ma dziś swoją premierę, podało VVD (VIVID).
"Tytuł pojawi się równolegle w sklepach Apple App Store i Google Play. Bydgoska spółka liczy na powtórzenie sukcesu swojego międzynarodowego bokserskiego przeboju" – czytamy w komunikacie.
"Manny Pacquiao to kolejna, światowego formatu licencja w naszym portfolio. Filipińczyk jest obecnie jednym z najbardziej znanych, utytułowanych i wciąż aktywnych bokserów. Liczymy na duże zainteresowanie grą na całym świecie, a w szczególności w krajach azjatyckich, gdzie zarówno boks, jak i Manny Pacquiao cieszą się wielką popularnością" - powiedział prezes Vivid Games Remigiusz Kościelny, cytowany w komunikacie.
Ze względu na specyfikę użytkowników południowo-wschodniej Azji, gra oparta jest o pierwszą część marki, która ma mniejsze wymagania sprzętowe i umożliwia prowadzenie specjalnych turniejów online, w których do wygrania będą cenne nagrody, m.in. rękawice z autografami mistrza, podano również.
"Oczywiście, wiele zależy od widoczności w sklepach. Jeśli zostaniemy wyróżnieni, popularność w oknie premierowym będzie dużo większa. Zakładamy jednak, iż podobnie jak w innych wersjach Real Boxing, gra będzie przynosić przychody przez długi okres czasu, zwiększając równocześnie zasięg całej marki" – dodał Kościelny.
Przez 4 lata sprzedaży, marka Real Boxing trafiła do ponad 45 mln graczy na całym świecie i wygenerowała blisko 40 mln zł przychodów, z czego 11,6 mln zł w ubiegłym roku. Manny Pacquiao to wielokrotny, aktualny bokserski mistrz świata pochodzący z Filipin. W bieżącym roku gwiazda będzie walczyć jeszcze dwukrotnie.
W minionym roku przy przychodach na poziomie 22,7 mln zł (wzrost o ponad 31 proc.), grupa Vivid Games wypracowała niespełna 3 mln zł zysku netto. Zysk operacyjny wyniósł 3,41 mln zł. W samym czwartym kwartale ubiegłego roku, grupa osiągnęła 3,81 mln zł przychodów i 1,84 mln zł zysku netto wobec straty w analogicznym okresie roku poprzedniego. Spółka nie publikowała prognoz na 2017 r.
Jednocześnie trwają zapisy na trzyletnie obligacje serii A Vivid Games o oprocentowaniu zmiennym opartym o WIBOR 3M + marża 6%. Z emisji papierów dłużnych bydgoska spółka zamierza pozyskać do 10,5 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozwój działalności. Minimalny zapis to jedna obligacja. Oferującym jest NWAI Dom Maklerski. Obligacje zostaną wprowadzone do obrotu w Alternatywnym Systemie Obrotu Catalyst.
Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.