Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez RDN (REDAN) spadła o 2% r/r i wyniosła ok. 121 mln zł w I kw. 2017 r., podała spółka.
"Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w marcu 2017 r. wyniosła ok. 44 mln zł i była o 6% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż grupy kapitałowej Redan wyniosła ok. 121 mln zł i była niższa o 2% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego" - czytamy w komunikacie.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec marca wyniosła 142,1 tys. m2, co oznacza wzrost o 17% w odniesieniu do marca 2016 r., podano także.
W segmencie dyskontowym sprzedaż towarów wyniosła ok. 72 mln zł i była 1% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć TXM na koniec marca składała się z 406 sklepów własnych o łącznej powierzchni 102,7 tys. m2, która była o 29% wyższa niż na koniec marca 2016.
Na rynku modowym sprzedaż towarów w I kw. 2017 r. wyniosła ok. 49 mln zł i była 6% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
"Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec marca wyniosła 39,3 tys. m2, tj. była na poziomie o 6% niższym niż w tym samym momencie 2016 r." - czytamy dalej.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Spółka TXM, w której Redan ma pakiet większościowy akcji, zadebiutowała na GPW w grudniu 2016 r.