UFC (UNIFIED) rozpoczyna oficjalnie działalność na rynku amerykańskim, poinformował prezes Maciej Okniński. W pierwszym etapie celem jest zbudowanie strategii sprzedaży na rynku amerykańskim, rozwinięcie kanałów sprzedaży oraz ich integracja z e-commerce.
"W wejściu na rynki północnej Ameryki wspiera nas country manager USA & Canada Paul Butler. W pierwszym etapie Paul będzie ma za zadanie zbudowanie strategii sprzedaży na rynku amerykańskim, głównie rozwinięcia kanałów sprzedaży w kilku modelach: w modelu Saas, wersji BOX systemu (wdrożenia on-premises), white label (odsprzedaż licencji) oraz integracji z kanałami e-commerce" - powiedział Okniński, cytowany w komunikacie.
"Unified Factory, oferujący oprogramowanie z obszaru automatyzacji obsługi klienta, szuka możliwości dalszego rozwoju oraz wzrostu kapitalizacji. Strategicznym kierunkiem jest kontynuacja ekspansji na kolejne rynki zagraniczne. Spółka działa już aktywnie w 10 krajach. Obecnie zamierza skupić się na rynku amerykańskim. Po pierwsze jest to największy rynek na świecie, dający ogromne możliwości wzrostu i pozyskiwania klientów. Niezwykle innowacyjny, ale jednocześnie bardzo konkurencyjny, co wymusza na działających na nim przedsiębiorstwach nieustanną dbałość o jakości obsługi klienta. Z tego powodu pasuje on idealnie do narzędzi dostarczanych przez Unified Factory, które są wstanie podnieść efektywność działania każdej firmy, która zajmuje się obsługą klienta lub prowadzeniem contact centers. Ważnym elementem przewag konkurencyjnych Unified Factory jest wykorzystywanie elementów sztucznej inteligencji" - powiedział country manager USA & Canada Paul Butler, cytowany w komunikacie.
Nowy country manager USA & Canada Unified Factory posiada doświadczenie w obszarze sprzedaży i zarządzania sprzedażą. Rozwijał i prowadził wiele kampanii sprzedażowych o wielomilionowych budżetach. Ma doświadczenie w obszarze sprzedaży systemów informatycznych dedykowanych do komunikacji i telekomunikacji, które były wdrażane zarówno w modelu on-premises, ale także cloud computing i SaaS. Jego doświadczenie ma być atutem, biorąc pod uwagę szanse wejścia Unified Factory na rynek amerykański, stwierdzono w komunikacie.
"Unified Factory oferuje gotowe oprogramowanie Customer Service Automation dla przedsiębiorstw każdej wielkości, które pozwala automatyzować i poprawiać jakość kontaktu z klientem w pełnym zakresie kanałów komunikacji - voice, email, text/sms, chat video and social media. Ta multikanałowa platforma do obsługi klientów daje dodatkowo możliwość wykorzystania sztucznej inteligencji zwanej pamięcią asocjacyjną, którą można wykorzystywać do poprawy efektywności komunikacji przedsiębiorstw z klientami. W nadchodzących latach przewiduje się szybki wzrost użycia sztucznej inteligencji (AI) we wspieraniu operacji biznesowych i Unified Factory ma wszelkie szanse, aby stać się częścią tego wschodzącego rynku" - stwierdził Butler.
Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od marca 2016 akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.