BTM (BYTOM) odnotował 12,44 mln zł skonsolidowanego zysku netto w 2016 r. wobec 12,5 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 13,21 mln zł wobec 14,33 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 152,93 mln zł w 2016 r. wobec 130,82 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie 2016 r. wyniósł 9,63 mln zł wobec 12,5 mln zł zysku rok wcześniej.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.