Oferta konsorcjum Mostostalu Kraków (spółka w 100% zależna od Budimeksu, lider konsorcjum z 45-proc. udziałem), PKP Energetyki i Schweerbau GmbH&Co.KG Bauunternehmen, warta 597,41 mln zł netto, została uznana za najkorzystniejszą w przetargu PKP PLK na realizację prac na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa - Dorohusk na odc. Warszawa-Otwock-Dęblin-Lublin Etap I - w zakresie zamówienia częściowego B - wykonanie robót modernizacji linii kolejowej nr 7 na odcinku Otwock-Lublin w km 55,600-km 107,283, podał BDX (BUDIMEX).
W osobnym komunikacie Budimex poinformował, że oferta konsorcjum Budimex Budownictwo (spółka w 100% zależnej od Budimeksu, lider konsorcjum z udziałem 95%) i Ferrovial Agroman, warta 389,62 mln zł netto, została uznana przez PKP PLK jako najkorzystniejsza w przetargu na realizację prac na tym samym odcinku linii kolejowej w zakresie zamówienia częściowego A - wykonanie robót modernizacji linii kolejowej nr 7 na odcinku Otwock-Pilawa w km 26,050-km 55,600.
Budimex jest notowany na warszawskiej giełdzie od 1995 r. Jego inwestorem strategicznym jest hiszpańska firma Ferrovial. W 2016 r. Budimex miał 5,57 mld zł skonsolidowanych przychodów.