Przychody ze sprzedaży w segmencie modowym HUB (HUBSTYLE) wyniosły w lutym br. 0,9 mln zł, co oznacza wzrost o 61% r/r, poinformowała spółka. Przychody ze sprzedaży ogółem wzrosły w lutym o 13% r/r do 1,6 mln zł.
"Pracujemy nad rozwojem i optymalizacją w całej grupie aby móc zwiększać skalę działalności, usprawnić procesy i wzmocnić naszą pozycję rynkową. Bardzo ważny jest dla nas kanał e-commerce i na nim nadal będziemy opierać swoją działalność" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.
W segmencie e-commerce, do którego zaliczany jest nowoczesny dostawca kontentu e-commerce'owego, spółka Nokaut.pl, w lutym 2017 roku odnotowano przychody w wysokości 0,7 mln zł, co oznacza, że były o 16% wyższe niż rok wcześniej, podano również.
"W dwóch pierwszych miesiącach bieżącego roku przychody HubStyle w segmencie odzieżowym wzrosły o 66% do poziomu 2,2 mln zł. Przychody całej grupy HubStyle w lutym 2017 roku wzrosły o 13% do poziomu 1,6 mln zł. Dwa pierwsze miesiące przyniosły grupie HubStyle przychody na poziomie 4 mln zł, co oznacza 26% wzrost w porównaniu z tym okresem w poprzednim roku" - czytamy również.
Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.