Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody w segmencie modowym HubStyle wzrosły o 61% r/r w lutym

Udostępnij

Przychody ze sprzedaży w segmencie modowym HUB (HUBSTYLE) wyniosły w lutym br. 0,9 mln zł, co oznacza wzrost o 61% r/r, poinformowała spółka. Przychody ze sprzedaży ogółem wzrosły w lutym o 13% r/r do 1,6 mln zł.

"Pracujemy nad rozwojem i optymalizacją w całej grupie aby móc zwiększać skalę działalności, usprawnić procesy i wzmocnić naszą pozycję rynkową. Bardzo ważny jest dla nas kanał e-commerce i na nim nadal będziemy opierać swoją działalność" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

W segmencie e-commerce, do którego zaliczany jest nowoczesny dostawca kontentu e-commerce'owego, spółka Nokaut.pl, w lutym 2017 roku odnotowano przychody w wysokości 0,7 mln zł, co oznacza, że były o 16% wyższe niż rok wcześniej, podano również.

"W dwóch pierwszych miesiącach bieżącego roku przychody HubStyle w segmencie odzieżowym wzrosły o 66% do poziomu 2,2 mln zł. Przychody całej grupy HubStyle w lutym 2017 roku wzrosły o 13% do poziomu 1,6 mln zł. Dwa pierwsze miesiące przyniosły grupie HubStyle przychody na poziomie 4 mln zł, co oznacza 26% wzrost w porównaniu z tym okresem w poprzednim roku" - czytamy również.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r. 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus