Skonsolidowane przychody ze sprzedaży WTN (WITTCHEN) wyniosły 11,4 mln zł w lutym 2017 r. i były wyższe o 26% w skali roku, poinformowała spółka. Narastająco, w okresie styczeń-luty przychody wzrosły o 24% r/r do 22,3 mln zł.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły w lutym 9,7 mln zł i były wyższe o 26% r/r, zaś ze sprzedaży B2B wyniosły 1,6 mln zł i były niższe o 25% r/r. Narastająco przychody te wyniosły odpowiednio 19,3 mln zł (+24%) oraz 2,8mln zł (+22%), podano w komunikacie.
"Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną. Segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych" - czytamy w komunikacie.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. W 2015 r. Wittchen odnotował 151,6 mln zł przychodów. Spółka jest notowana na GPW od listopada 2015 r.