Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Emperia: Sprzedaż Stokrotki wzrosła o ok. 2% r/r w lutym

Udostępnij

Stokrotka - spółka zależna EMP (EMPERIA) - osiągnęła w lutym br. wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 186 mln zł - były one wyższe o ok. 2% niż uzyskane rok wcześniej, podała spółka.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-luty wyniosły 374 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 3,3%, podano w komunikacie. 

Na porównywalnej bazie sklepów (LFL) w lutym 2017 roku sprzedaż towarów w sklepach własnych Stokrotki spadła o około 2,7% w porównaniu do lutego 2016 roku, a LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - luty 2017 roku spadł o około 2,1% r/r. Uwzględniając korektę z tytułu krótszego o jeden dzień lutego bieżącego roku w porównaniu do roku ubiegłego wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wyniósł około 0,7%, podano także.

Natomiast sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w lutym 2017 roku wzrosła o około 6,9% w porównaniu do lutego 2015 roku, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - luty 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 4,3%.

W lutym 2017 roku otworzono 2 markety. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,4 tys. m2. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lutego 2017 roku wyniosła 375. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lutego 2017 roku wyniosła 175,5 tys. m2, podsumowano w informacji.

Emperia Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus