Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż detaliczna i hurtowa Bytomia spadła o 0,6% r/r do 9,37 mln zł w II

Udostępnij

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta w lutym 2017 r. przez BTM (BYTOM) wyniosła 9,37 mln zł i była niższa o 0,6% w skali roku, podała spółka.

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w lutym wyniosła 4,3 mln zł i była niższa o 3,3% r/r. 

Sprzedaż detaliczna w lutym wyniosła 8,81 mln zł, co oznacza spadek o 2% r/r.

Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w lutym zmniejszyła się o 9,9% r/r do 8,03 mln zł.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w lutym 4,096 mln zł i była niższa o 4,9% w skali roku. 

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej w okresie styczeń-luty wyniosła 22,08 mln zł i była wyższa o 5,8% w skali roku. Sprzedaż detaliczna w tym okresie wyniosła 20,47 mln zł, co oznacza wzrost o 0,5% w skali roku.

Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w okresie styczeń-luty spadła o 7,2% r/r do 18,82 mln zł.  

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-luty 10,1 mln zł i była niższa o 3,4% w skali roku.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-luty 9,66 mln zł i była niższa o 6,1% r/r.

Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.