Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody Vistula Group wzrosły o ok. 14,2% r/r do ok. 44,8 mln zł w lutym

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VST (VISTULA) w lutym 2017 roku wyniosły ok. 44,8 mln zł i były wyższe o ok. 14,2% w skali roku, podała spółka. W okresie styczeń-luty wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła około 88,7 mln zł i była wyższa o ok. 11,4% r/r. 

"Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w lutym 2017 roku przez grupę kapitałową spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły ok. 23,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2016 r. o ok. 24,6%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – luty 2017 r. w tym segmencie wyniosła około 50,6 mln zł i była wyższa o ok. 19,3% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego,

b) przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 18,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2016 r. o ok. 2,0%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – luty 2017 r. w tym segmencie wyniosła około 32,9 mln zł i była wyższa o ok. 1,2% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego." - czytamy w komunikacie.

Szacunkowa skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lutym 2017 roku przez grupę wyniosła ok. 49,5 % i była niższa od marży osiągniętej w lutym 2016 roku o około 0,3 pkt proc. W ujęciu narastającym w okresie styczeń-luty 2017 wyniosła ok. 49,6% i była niższa o 0,1 pkt proc. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec lutego 2017 r. wyniosła 30,5 tys. m2 i była wyższa o 10,8% r/r. 

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. W 2015 r. spółka miała 518 mln zł skonsolidowanych przychodów.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus