CCC spodziewa się "delikatnej" poprawy marży w tym roku, ale bez "spektakularnych wzrostów, poinformował wiceprezes Marcin Czyczerski.
"Wysokość marży zakładamy jej delikatną poprawę w 2017 r. - nie będę to spektakularne przyrosty" - powiedział Czyczerski podczas konferencji prasowej.
W 2016 r. marża brutto na sprzedaży spadła o 2,2 pkt proc. do 52,7%.
"E-obuwie przekroczy 500 mln sprzedaży w tym roku. Ale budujemy swoją sprzedaż internetową, która wzmocni naszą sprzedaż detaliczna. Chcemy z tym ruszyć na jesieni 2018 roku i sprzedawać w co najmniej kilku krajach" - powiedział prezes Dariusz Miłek podczas konferencji.
Sprzedaż w kanale e-commerce wyniosła 287,4 mln zł w 2016 r. Ogółem przychody ze sprzedaży detalicznej w 2016 r. stanowiły 85,8% całości sprzedaży od klientów zewnętrznych, przy 5,2% sprzedaży hurtowej oraz 9% sprzedaży w kanale e-commerce, podała spółka w raporcie rocznym.
"Powiększamy sklepy w istniejących centrach. Pracujemy nad nowym konceptem sklepu - pokażemy my go ok. maja" - zapowiedział także prezes.
Na dzień 31 grudnia 2016 roku sieć sprzedaży grupy kapitałowej CCC obejmowała 862 placówki sieci CCC.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.