Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Unified Factory: Stopa redukcji w ofercie akcji serii E wyniosła ok. 92%

Udostępnij

Stopa redukcji w ofercie akcji serii E UFC (UNIFIED) wyniosła ok. 92%, podała spółka. Wpływy wyniosły ok. 10,4 mln zł.

"Stopa redukcji w poszczególnych transzach: transza otwarta – 91,85%; transza inwestorów instytucjonalnych- 91,75%; liczba akcji serii E, która została przydzielona w ramach emisji: 1 333 333 sztuk; [...] Łączna liczba osób, którym przydzielono akcje serii E - 214 osób;  Łączna liczba  instytucji, którym przydzielono akcje serii E  - 41 instytucji;  Łączna wartość przeprowadzonej emisji akcji serii E: 10 399 997,40 zł" – czytamy w komunikacie.

"Ponad 90% redukcji zapisów świadczy o tym, że rynek kapitałowy ocenia naszą spółkę bardzo perspektywicznie. Automatyzacja wsparta sztuczną inteligencją to obecnie najbardziej wzrostowy segment technologii na świecie. Wpisując się w ten trend,  oferujemy rozwiązania naszej platformy  Customer Service Automation  na 10 rynkach świata. W tym roku planujemy zrealizować kolejne 300 wdrożeń, rozszerzając portfolio klientów przede wszystkim o firmy działające w Stanach i Kanadzie" - powiedział prezes Maciej Okniński, cytowany w komunikacie.

Dodał, że spółka chce oprzeć globalny zasięg swojej sprzedaży także na ofercie w modelu SaaS. "Środki pozyskane z emisji pomogą nam równolegle uruchomić nowe linie przychodowe w ramach projektu Menerva, w którym wykorzystamy możliwości, jakie dają nam algorytmy pamięci asocjacyjnej, stanowiące element sztucznej inteligencji" - dodał Okniński.

Oferta publiczna do 1 333 333 akcji serii E spółki Unified Factory o wartości do ok. 10,4 mln zł brutto trwała od 25 stycznia do 8 lutego. Cena emisyjna wynosiła 7,80 zł za jedną akcję. Celem emisji były inwestycje w zastosowanie sztucznej inteligencji w platformie Customer Service Automation, m.in. Chatbot czy Intelligent Search Engine, które spółka zaoferuje w modelu wdrożeniowym oraz w modelu SaaS już w 2017 roku.

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od marca 2016 akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus