Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody Grupy Redan wzrosły o 4% r/r do 40 mln zł w styczniu

Udostępnij

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w styczniu 2017 r. wyniosła 40 mln zł i była o 4% wyższa niż rok wcześniej, podał RDN (REDAN)

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec stycznia wyniosła 142 tys. m2, co oznacza wzrost o 18% r/r, podano w komunikacie.  

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w styczniu 2017 r. wyniósł 25 mln zł, co oznacza wzrost o 11% r/r. 

Sieć Textilmarket na koniec stycznia składała się z 406 sklepów własnych o łącznej powierzchni 101,5 tys. m2, która była 29% wyższa niż na koniec stycznia 2016. 

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy txm24.pl w styczniu 2017 wyniosły 1 mln zł co oznacza wzrost o 26% r/r. 

Na rynku modowym sprzedaż towarów w styczniu 2017 r. wyniosła 16 mln zł i była niższa o 5% niż w styczniu poprzedniego roku. 

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 40,5 tys. m2, tj. była na poziomie 3% niższym niż w styczniu 2016 r. 

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w styczniu 2017 wyniosły 3 mln zł co oznacza wzrost o 20% w stosunku do stycznia 2016 roku.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Spółka TXM, w której Redan ma pakiet większościowy akcji, zadebiutowała na GPW w grudniu 2016 r. 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus