Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w styczniu 2017 r. wyniosła 40 mln zł i była o 4% wyższa niż rok wcześniej, podał RDN (REDAN).
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec stycznia wyniosła 142 tys. m2, co oznacza wzrost o 18% r/r, podano w komunikacie.
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w styczniu 2017 r. wyniósł 25 mln zł, co oznacza wzrost o 11% r/r.
Sieć Textilmarket na koniec stycznia składała się z 406 sklepów własnych o łącznej powierzchni 101,5 tys. m2, która była 29% wyższa niż na koniec stycznia 2016.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy txm24.pl w styczniu 2017 wyniosły 1 mln zł co oznacza wzrost o 26% r/r.
Na rynku modowym sprzedaż towarów w styczniu 2017 r. wyniosła 16 mln zł i była niższa o 5% niż w styczniu poprzedniego roku.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 40,5 tys. m2, tj. była na poziomie 3% niższym niż w styczniu 2016 r.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w styczniu 2017 wyniosły 3 mln zł co oznacza wzrost o 20% w stosunku do stycznia 2016 roku.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Spółka TXM, w której Redan ma pakiet większościowy akcji, zadebiutowała na GPW w grudniu 2016 r.