CDL (CDRL) - właściciel marki Coccodrillo - skoncentruje się w najbliższych miesiącach na optymalizacji sieci i planuje uruchomić jeszcze w I kwartale kolejne sklepy w Polsce i za granicą, poinformował wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.
"Rok zaczyna się zgodnie z naszymi wewnętrznymi założeniami. W najbliższych miesiącach będziemy pracować m.in. nad dalszym rozwojem i optymalizacją sieci. Już w I kwartale możemy otworzyć kolejne sklepy w Polsce i za granicą. Bardzo liczymy też na e-commerce i pracujemy nad kolejnymi wersjami naszego sklepu internetowego" - powiedział wiceprezes Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.
Na koniec III kw. 2016 r. CDRL miał 476 sklepów, w tym w Polsce 237 (144 franczyzowych, 93 własne), w Europie 137 (59 franczyzowe, 77 shop in shop oraz 1 własny), poza UE 102 (30 monobrandowych i 72 shop in shop).
W styczniu przychody CDRL w polskiej sieci sklepów Coccodrillo wyniosły 9,63 mln zł. Przychody wygenerowane przez spółkę w kanale e-commerce w Polsce wzrosły o 3% rok do roku do 1,15 mln zł.
W całym ub. roku przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 138 mln zł, co oznacza wzrost o 13% r/r. Przychody wygenerowane przez polski kanał e-commerce były w tym okresie o 63% wyższe niż w 2015 r.
Wyniki finansowe za cały rok spółka poda 20 marca.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.