Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody w segmencie modowym HubStyle wzrosły o 69% r/r do 1,4 mln zł w I

Udostępnij

Przychody ze sprzedaży w segmencie modowym HUB (HUBSTYLE) wyniosły w styczniu br. 1,4 mln zł, co oznacza wzrost 0 69% r/r, poinformowała spółka. Przychody ze sprzedaży ogółem wzrosły w styczniu o 44% r/r do 2,5 mln zł.

"W styczniu notujemy kolejne wzrosty w ujęciu rok do roku. Obecnie kończymy sezon wyprzedaży i przygotowujemy zupełnie nowe kolekcje na okres wiosenny. Mamy ambicję utrzymać wzrostowy trend z zeszłego roku - nasze marki są coraz bardziej rozpoznawalne i coraz lepiej sprawdza się u nas model sprzedaży w cross-sellingu – m.in. dzięki otwartemu w grudniu multi-showroom" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

W segmencie e-commerce, do którego zaliczany jest nowoczesny dostawca kontentu e-commerce'owego, spółka Nokaut.pl, w styczniu 2017 roku odnotowano przychody w wysokości 1,1 mln zł, co oznacza, że były o 21% wyższe w porównaniu z tym samym miesiącem 2016 roku, podano również.

"22 grudnia 2016 roku HubStyle otworzyła pierwszy multi-showroom dla marek Sugarfree, Cardio Bunny oraz Kragelman. Multi-showroom działa na zasadzie cross-sellingu" - czytamy również w komunikacie.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus