Przychody ze sprzedaży w segmencie modowym HUB (HUBSTYLE) wyniosły w styczniu br. 1,4 mln zł, co oznacza wzrost 0 69% r/r, poinformowała spółka. Przychody ze sprzedaży ogółem wzrosły w styczniu o 44% r/r do 2,5 mln zł.
"W styczniu notujemy kolejne wzrosty w ujęciu rok do roku. Obecnie kończymy sezon wyprzedaży i przygotowujemy zupełnie nowe kolekcje na okres wiosenny. Mamy ambicję utrzymać wzrostowy trend z zeszłego roku - nasze marki są coraz bardziej rozpoznawalne i coraz lepiej sprawdza się u nas model sprzedaży w cross-sellingu – m.in. dzięki otwartemu w grudniu multi-showroom" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.
W segmencie e-commerce, do którego zaliczany jest nowoczesny dostawca kontentu e-commerce'owego, spółka Nokaut.pl, w styczniu 2017 roku odnotowano przychody w wysokości 1,1 mln zł, co oznacza, że były o 21% wyższe w porównaniu z tym samym miesiącem 2016 roku, podano również.
"22 grudnia 2016 roku HubStyle otworzyła pierwszy multi-showroom dla marek Sugarfree, Cardio Bunny oraz Kragelman. Multi-showroom działa na zasadzie cross-sellingu" - czytamy również w komunikacie.
Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.