Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta w styczniu 2017 r. przez BTM (BYTOM) wyniosła 12,7 mln zł i była wyższa o 11% w skali roku, podała spółka.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w styczniu wyniosła 5,8 mln zł i była niższa o 3,6% r/r.
Sprzedaż detaliczna w styczniu wyniosła 11,66 mln zł, co oznacza wzrost o 2,5% r/r.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w styczniu zmniejszyła się o 5,1% r/r do 10,79 mln zł.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w styczniu 5,57 mln zł i była niższa o 7,1% w skali roku.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.