Skonsolidowane przychody ze sprzedaży WTN (WITTCHEN) wyniosły 25,6 mln zł w grudniu 2016 r. i były wyższe o 7% w skali roku, poinformowała spółka. Narastająco, w całym 2016 r. przychody wzrosły o 13% r/r do 171,3 mln zł.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły w grudniu 23,3 mln zł i były wyższe o 11% r/r, zaś ze sprzedaży B2B wyniosły 2,2 mln zł i były niższe o 18% r/r, podano w komunikacie. Narastająco przychody te wyniosły odpowiednio 129,8 mln zł (+14%) oraz 40,6 mln zł (+9%), podano w komunikacie.
"Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych" - czytamy w komunikacie.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. W 2015 r. Wittchen odnotował 151,6 mln zł przychodów. Spółka jest notowana na GPW od listopada 2015 r.