13 kwartał z rzędu Brand24 notuje dwucyfrową dynamikę wzrostu przychodu. Na koniec marca 2025 r. MRR (powtarzalne miesięczne przychody) wyniósł ponad 750 tys. USD, a ARPU (średni przychód na klienta) 203 USD.
Powtarzalne przychody (MRR) giełdowego B24 (BRAND24) – globalnego dostawcy narzędzi i usług do monitorowania mediów – w pierwszym kwartale tego roku wzrosły w stosunku do tego okresu w 2024 r. o 22 proc. i wyniosły 756 tys. USD. O 28 proc. wzrosło w tym samy czasie ARPU generowane przez spółkę. Na koniec marca 2025 r. wyniosło ono 203 USD wobec 191 USD przed rokiem. ARPU na nowych klientach osiągnęło jednocześnie 246 USD, rosnąc również o 28 proc. z poziomu 233 USD, odnotowanego na koniec 1 kw. 2024 r.
Udoskonalamy nasze produkty o rozwiązania oparte zarówno na naszych autorskich, jak i zewnętrznych modelach AI. Jednocześnie nieustannie pracujemy nad uzupełnianiem kompetencji o sprzedaż bardziej relacyjną, skierowaną do korporacji. Transformacja w stronę większych marek to główna wytyczna naszej strategii. W dobie rosnących kosztów pozyskiwania danych i zawirowań jakie generuje AI na rynkach wyszukiwarek – wierzymy, że coraz większe skupienie na dużych podmiotach, pozwala stabilnie rozwijać biznes
– dodaje Michał Sadowski.