Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Strata netto HubStyle za 2015 r. głównie efektem odpisu wartości niematerialnych

Udostępnij

Grupa HubStyle zakończyła rok stratą na poziomie ok. 9,15 mln zł (wobec 1,3 mln zł straty rok wcześniej), co jest głównie efektem odpisu wartości niematerialnych alokowanych w segmencie usług e-commerce. Odpis w wysokości 6,1 mln zł w całości obciążył wynik finansowy, poinformowała spółka.

Przychody skonsolidowane wyniosły 13,6 mln zł wobec 10,9 mln zł osiągniętych rok wcześniej.

"Wyniki osiągnięte przez Grupę w 2015 r. pokazują, że decyzje o zmianie profilu działalności i strategii były słuszne. Segment sprzedaży odzieży, głównie kanałem e-commerce, który uznajemy za strategiczny, bardzo dynamicznie rośnie i spełnia nasze oczekiwania" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

Segment, który reprezentuje marka Sugarfree w trakcie roku osiągnął rentowność netto, a zakończył go z zyskiem na poziomie ok. 0,5 mln zł, podano również.

"Pod koniec roku, realizując strategię, spółka zaprezentowała dwie nowe marki własne: Cardio Bunny i Emente. HubStyle kontynuuje prace nad kolejnymi brandami" - czytamy w komunikacie.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji. Grupa Nokaut była wcześniej przede wszystkim operator porównywarki cen Nokaut.pl. Spółka jest notowana na NewConnect od 2012 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus