Grupa HubStyle zakończyła rok stratą na poziomie ok. 9,15 mln zł (wobec 1,3 mln zł straty rok wcześniej), co jest głównie efektem odpisu wartości niematerialnych alokowanych w segmencie usług e-commerce. Odpis w wysokości 6,1 mln zł w całości obciążył wynik finansowy, poinformowała spółka.
Przychody skonsolidowane wyniosły 13,6 mln zł wobec 10,9 mln zł osiągniętych rok wcześniej.
"Wyniki osiągnięte przez Grupę w 2015 r. pokazują, że decyzje o zmianie profilu działalności i strategii były słuszne. Segment sprzedaży odzieży, głównie kanałem e-commerce, który uznajemy za strategiczny, bardzo dynamicznie rośnie i spełnia nasze oczekiwania" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.
Segment, który reprezentuje marka Sugarfree w trakcie roku osiągnął rentowność netto, a zakończył go z zyskiem na poziomie ok. 0,5 mln zł, podano również.
"Pod koniec roku, realizując strategię, spółka zaprezentowała dwie nowe marki własne: Cardio Bunny i Emente. HubStyle kontynuuje prace nad kolejnymi brandami" - czytamy w komunikacie.
Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji. Grupa Nokaut była wcześniej przede wszystkim operator porównywarki cen Nokaut.pl. Spółka jest notowana na NewConnect od 2012 r.