Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody BoomBit wzrosły w styczniu 2025 r. o 8,1%, wydatki na user acquisition o 22,8%

Udostępnij
  • Przychody ze sprzedaży: 20,0 mln PLN,
    • w tym 19,9 mln PLN z gier mobilnych (wzrost o 13,1%)
  • Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform (bez projektów blockchain):
    •  7,0 mln PLN (wzrost o 9,0%)
  • 20,3 mln pobrań  
  • Gry z największymi przychodami: Darts Club, Hunt Royale, Downhill Race League

[mln PLN]

Grudzień

Styczeń

zmiana % m/m

Przychody ze sprzedaży, w tym:

18,5

20,0

+8,1%

  •  z gier mobilnych

17,6

19,9

+13,1%

  • z projektów blockchain

0,9

0,1

-91,2%

Prowizje platform

1,8

1,4

-22,4%

User Acquisition

9,4

11,5

+22,8%

Przychody pomniejszone
o UA i prowizje platform

7,3

7,1

-3,3%

  • bez przychodów z projektów blockchain

6,4

7,0

+9,0%

Przychody Grupy BBT (BOOMBIT) w styczniu 2025 r. wyniosły 20,0 mln PLN (+8,1% m/m), w tym 19,9 mln PLN z gier mobilnych i 0,1 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition wzrosły do 11,5 mln PLN (+22,8% m/m), a koszty prowizji platform zmniejszyły się do 1,4 mln PLN (-22,4% m/m). Grupa miała 20,3 mln pobrań i 7,1 mln PLN (-3,3% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 7,0 mln PLN (+9,0% m/m).

W styczniu odnotowaliśmy wyższe przychody zarówno w przypadku gier Mid-Core jak i Hyper-Casual, wzrosły również wydatki marketingowe w obu tych kategoriach. Kolejny miesiąc z rzędu motorem napędowym naszych wyników jest Darts Club, w przypadku którego obserwowaliśmy znaczący wzrost zainteresowania i wyników w trakcie Mistrzostw Świata w tej dyscyplinie. W styczniu gra osiągnęła historycznie najwyższy poziom DAU i spodziewamy się kontynuacji bardzo dobrych wyników tego tytułu także w lutym. Warto zauważyć, że bardzo dobre wyniki pod względem osiągniętych przychodów zanotowały wydane w grudniu 2024 roku gry Walk King - Race on Stairs i Truck Transport Simulator. Jak co roku jesteśmy również beneficjentem polityki Google’a i zmniejszonych kosztów prowizji, dzięki czemu do przekroczenia pierwszego miliona dolarów wynoszą one 15% zamiast 30%, co widoczne jest przede wszystkim w przypadku gier Mid-Core.” - powiedział Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit.  

Przychody ze sprzedaży [mln PLN]

Chart

W styczniu 2025 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Darts Club (5,5 mln PLN przychodów), Hunt Royale (2,7 mln PLN), oraz Downhill Race League (1,4 mln PLN).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus