CPL (COMPERIA) poinformowała o rozwoju współpracy z Grupą OLX, właścicielem serwisu Otomoto.pl. Zgodnie z zawartą umową, Grupa OLX zdecydowała się na rozszerzenie zakresu współpracy poprzez przyznanie Comperii wyłącznej obecności na wszystkich powierzchniach reklamowych serwisu Otomoto.pl.
Decyzja została podjęta w ramach przewidzianego w umowie "wariantu drugiego", który zakłada pełne wykorzystanie powierzchni reklamowej serwisu przez Comperię. Zmiana ta wiąże się ze zwiększeniem gwarantowanego rocznego wynagrodzenia dla Grupy OLX.
"W związku z tym Spółka oczekuje, że od strony biznesowej realizacja Umowy w modelu współpracy stron objętej wariantem drugim (uruchomionym przez Kontrahenta) będzie wiązać się z pełnym wpływem na modelowanie procesów obsługi klienta, i powinna wpłynąć również istotnie na poziom przychodów generowanych przez Spółkę" - podano w komunikacie
Rozszerzona współpraca ma na celu wsparcie systemu sprzedaży usług finansowych świadczonych za pośrednictwem Comperii. Obejmuje ona usługi pośrednictwa, działania reklamowe oraz marketingowe na platformie Otomoto.pl.