Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Comperia.pl uzyskuje wyłączność reklamową na Otomoto.pl

Udostępnij

CPL (COMPERIA) poinformowała o rozwoju współpracy z Grupą OLX, właścicielem serwisu Otomoto.pl. Zgodnie z zawartą umową, Grupa OLX zdecydowała się na rozszerzenie zakresu współpracy poprzez przyznanie Comperii wyłącznej obecności na wszystkich powierzchniach reklamowych serwisu Otomoto.pl.

Decyzja została podjęta w ramach przewidzianego w umowie "wariantu drugiego", który zakłada pełne wykorzystanie powierzchni reklamowej serwisu przez Comperię. Zmiana ta wiąże się ze zwiększeniem gwarantowanego rocznego wynagrodzenia dla Grupy OLX.

"W związku z tym Spółka oczekuje, że od strony biznesowej realizacja Umowy w modelu współpracy stron objętej wariantem drugim (uruchomionym przez Kontrahenta) będzie wiązać się z pełnym wpływem na modelowanie procesów obsługi klienta, i powinna wpłynąć również istotnie na poziom przychodów generowanych przez Spółkę" - podano w komunikacie

Rozszerzona współpraca ma na celu wsparcie systemu sprzedaży usług finansowych świadczonych za pośrednictwem Comperii. Obejmuje ona usługi pośrednictwa, działania reklamowe oraz marketingowe na platformie Otomoto.pl.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus